Pagal CEFR yra:
A1 lygis. Žmogus gali prisistatyti, paklausti kitų žmonių ir pasakyti, kur jis / ji gyvena, ką jis / ji turi. Žmogus gali kalbėti tokiomis temomis kaip šeimos nariai, skaičiai, kasdienybė, maistas ir gėrimai, drabužiai, pomėgiai ir pan. Žmogus gali suprasti ir naudoti paprastas kasdienines raiškas ir labai paprastas frazes, skirtas kažko paklausti arba kažko paprašyti (kryptis, pagalba ir t.t.) Žmogus gali palaikyti paprastą pokalbį, jei kitas žmogus kalba lėtai ir aiškiai.
A2 lygis. Žmogus gali daugiau papasakoti apie save, naudodamas daugiau žodžių tokiomis temomis kaip šeimos nariai, kasdienybė, maistas ir gėrimai, drabužiai, pomėgiai, taip pat šeimyninė padėtis, vietinė geografija, užimtumas. Iš esmės šis lygis yra labai panašus į A1, bet jame yra daugiau žodžių ir frazių, naudojamų pokalbio metu, taip pat A2 lygiui reikia geriau suprasti, ką sako kitas žmogus.
B1 lygis. Įtraukti nauji žodžiai ir temos. Pavyzdžiui, daugiau žodžių ir frazių apie darbą, mokyklą, laisvalaikį, knygas, filmus ir kt. Žmogus gali išreikšti ir apibūdinti patirtį, emocijas, įvykius, svajones ir planus. Taip pat gali formuluoti sudėtingesnius sakinius ir išreikšti idėjas. Šiuo metu atsiranda spontaniškumas. Be to, žmogus gali susidoroti su įvairiomis situacijomis keliaujant.
B2 lygis. Dar daugiau sudėtingų sakinių, tekstų ir idėjų, tiek konkrečių, tiek abstrakčių, yra įtrauktų į šį lygį. Žmogus tampa laisvesnis kalbant ir daug lengviau supranta kitą žmogų. Kai kurios temos gali apimti technines diskusijas savo specializacijos srityje. Žmogus gali sudaryti aiškų ir išsamų tekstą apie įvairius dalykus, paaiškinti požiūrį į temą, analizuoti įvairių temų privalumus ir trūkumus. Daugeliu atveju šis lygis yra tinkamas stojant į universitetą.
C1 lygis. Žmogus ne tik laisvai kalba, klauso bei rašo, bet taip pat gali suprasti ilgus ir išsamius tekstus bei atpažinti netiesioginę reikšmę. Pagrindinis akcentas yra gebėjimas „mąstyti“ šia kalba, o tai yra įgūdis artimas kalbančiojo gimtąjai kalbai. Žmogus taip pat gali išreikšti save net neieškodamas išraiškų, lanksčiai ir efektyviai naudoti kalbą socialiniais, akademiniais bei profesiniais tikslais. Žmogus gali pateikti aiškų, gerai struktūrizuotą, išsamų tekstą ir idejas, kas iliustruoja kontroliuojamą organizacinių modelių ir jungčių naudojimą. Šis lygis pasiekiamas universitetinių studijų metu arba darbe.
C2 lygis. Žmogus lengvai supranta viską, ką jis girdi ar skaito. Kai kurie įgūdžiai, reikalingi šiam lygiui, yra įsiminti iš įvairių šaltinių. Žmogus gali rekonstruoti argumentus, išreikšti save spontaniškai net sudėtingesnėse situacijose. Tai yra gimtosios kalbos lygis .Po kelerių metų gyvenimo šalyje, verslo/profesinės ar akademinės kalbos aktyvaus naudojimo, žmogus gali pasiekti gimtosios kalbos lygį.